مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:402019-12-09حوادث

تهران چند معتاد متجاهر دارد؟


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ شمار معتادان زن متجاهر در پایتخت را بین 1500 تا 2000 نفر اعلام کرد و از مسئولان مربوطه خواست که نسبت به ارتقای ظرفیت ها برای نگهداری و بازپروری این افراد اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد بخشنده در حاشیه اجرای طرح برخورد با موادفروشان و جمع آوری معتادان متجاهر، گفت: در شهر تهران حدود 20 هزار معتاد متجاهر داریم.

در حال حاضر برای نگهداری از آنان حدود 12 هزار ظرفیت ایجاد شده است که هم اکنون 11 هزار نفر در مراکز بازپروری بوده و حدود 1000 نفر دیگر نیز طی روزهای آتی به این مرکز اضافه خواهند شد، به همین دلیل نیز طبیعی است که با توجه به اینکه ظرفیت کمتر از تعداد معتادان است برخی از معتادان متجاهر را همچنان در سطح معابر می بینیم، البته تعداد این افراد بسیار کم شده و دیگر مثل سابق نیست.

بخشنده با بیان اینکه این افراد حدود شش ماه در مراکز بازپروری نگهداری می شوند، افزود: البته ما جلساتی را برگزار کرده و با رایزنی هایی که انجام داده ایم درخواست کردیم زمان نگهداری معتادان متجاهر به یک سال افزایش پیدا کند تا هم چرخه بازگشت دوباره این افراد به مصرف مواد مخدر تغییر کرده و هم طی این مدت بتوان بر روی اشتغالزایی و درمان کامل این افراد نیز اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران چند معتاد متجاهر دارد؟

تهران چند معتاد متجاهر دارد؟