مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:362019-12-09ورزشي

نادریان: بازی در مقابل شهرداری بندرعباس از حساسیت بالایی برخوردار است


سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: مقابل شهرداری بندرعباس محکوم به پیروزی هستیم و این مهم با اتحاد، یک دلی و هم بستگی یکپارچه رقم خواهد خورد و تیم ما پیروز این بازی خواهد شد.

-  یوسف نادریان در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران در خصوص دیدار 2 تیم نفت و گاز و شهرداری بندرعباس اظهار کرد: مقابل شهرداری بندرعباس محکوم به پیروزی هستیم و این مهم با اتحاد، یک دلی و هم بستگی یکپارچه رقم خواهد خورد و تیم ما پیروز این بازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تیم های حاضر در لیگ دسته دو فوتبال شانس صعود به لیگ دسته یک را دارند، گفت: نه تنها تیم های انتهای جدول گروه می توانند به صعود امیدوار باشند بلکه در نقطه مقابل هم تیم های صدرنشین  شاید از صعود بازبمانند و شرایط برای تمامی تیم ها یکسان است نادریان مطرح کرد: تمامی تیم ها شرایط را طوری برای خود در بازی های خانگی مهیا می کنند که بتوانند با پیروزی از زمین خارج بشوند و امیدوارم در بازی مقابل تیم شهرداری بندرعباس با ارائه یک بازی زیبا 3 امتیاز را در خانه خود به دست آوریم.

نادریان در خصوص جایگاه تیم و وضعیت جدول عنوان کرد: تیم نفت بایک بازی عقب افتاده خانگی در پیش دارد و با توجه به اینکه بازی های سخت و مهمی را سپری کردیم و در تلاش هستیم  که با تعهد کامل بتوانیم در این بازی های باقی مانده تا ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادریان: بازی در مقابل شهرداری بندرعباس از حساسیت بالایی برخوردار است

نادریان: بازی در مقابل شهرداری بندرعباس از حساسیت بالایی برخوردار است