مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:362019-12-09سياسي

برگزاری انتخابات مجلس دراستان با 198 هیات اجرایی


در جلسه استانی پیشگیری از تخلفات انتخاباتی اعلام شد: همه فعالیتهای تبلیغاتی کاندیداها رصد می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان ، رییس کل دادگستری استان زنجان درسیزدهمین جلسه استانی پیشگیری از تخلفات انتخاباتی گفت: امنیت انتخابات در همه ادوار روشن است وهمه ما باید با هوشیاری و بصیرت نقشه های دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات را نقش براب کنیم.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با تاکید براینکه مردم باید از تاثیرگذاری حضورشاندر انتخابات مطمئن شوند گفت: باید با تعامل و یکپارچگی از چندقطبی کردن جامعه که هدف دشمنان است جلوگیری کنیم.

وی با اعلام اینکه همه فعالیتهای داوطلبان انتخابات در استان رصد میشود افزود: همچنین رعایت قانون توسط مجریان و کاندیداها را موجب جلب و تقویت اعتماد عمومی مردم برای حضور انتخابات دانست.

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه استفاده از هرگونه امکانات دولتی اعم از خودرو ،ساختمان و حمایت یا تخریب کاندیداها ممنوع است گفت: تبلیغات زودهنگام رصد می شود ودر این راستا به برخیها تذکر داده شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان و رییس ستاد انتخابات استان هم با اعلام اینکه 231 داوطلب در استان زنجان برای 5 صندلی مجلس در استان زنجان ثبت نام کرده اند گفت:198نفر در قالب هیات های اجرایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات مجلس دراستان با 198 هیات اجرایی

برگزاری انتخابات مجلس دراستان با 198 هیات اجرایی