مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:312019-12-09اجتماعي

جزییات مغفول طرح رتبه بندی معلمان


«از آغاز واریز کمک هزینه معیشتی دولت به حساب شهروندان، کم کم معلمان بسیاری متوجه شدند که گویا واریزها از روی نام آنها پریده و سراغ سایرین رفته است.

» - از آغاز واریز کمک هزینه معیشتی دولت به حساب شهروندان، کم کم معلمان بسیاری متوجه شدند که گویا واریزها از روی نام آنها پریده و سراغ سایرین رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: طرح رتبه بندی معلمان در سه، چهار سال گذشته تبدیل به یکی از سوالات همیشگی خبرنگاران در مواجهه با وزیران و مدیران مختلفی شد که در این مدت به وزارت آموزش و پرورش آمده و رفته اند.

حالا عاقبت به منظر می رسد که این طرح در آستانه اجرا قرار گرفته و خبر و جزییاتش در دو هفته گذشته بارها و بارها از زبان وزیر و معاونانش در رسانه ها اعلام شده است.

در سوی دیگر این خبر هم معلمانی هستند که در انتظار طرح مانده اند و البته این انتظار آن قدر طولانی شد که حالا عدد و رقم های تعیین شده برای رتبه های مختلف هم نتواند انگیزه خاصی در آنها ایجاد کند.

آموزش و پرورش می گوید که بین 200 تا 700 هزار تومان بر اساس رتبه های مختلف به حقوق معلمان افزوده می شود و البته هنوز کسی نمی داند، کفه این افزایش حقوق چقدر به سمت 200 و چقدر به سمت 700 هزار تومان سنگینی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مغفول طرح رتبه بندی معلمان

جزییات مغفول طرح رتبه بندی معلمان