مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:202019-12-09بين الملل

قسد: چشمه صلح بقایای داعش را زنده کرد


نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) اعلام کردند در پی حمله ترکیه به شمال شرق سوریه تحت عنوان عملیات چشمه صلح بقایای گروه تروریستی داعش فعال شده اند.

- نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) اعلام کردند در پی حمله ترکیه به شمال شرق سوریه تحت عنوان عملیات "چشمه صلح" بقایای گروه تروریستی داعش فعال شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه سانا ، نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) همچنین اعلام کردند: گروهک های زیرزمینی داعش، در دیرالزور انفجاری را انجام دادند که در نتیجه آن 4 غیرنظامی کشته شدند.

نیروهای سوریه دموکراتیک همچنین اعلام کردند: ارتش ترکیه و همپیمانان وابسته به آن روستای أم الشفعه را با سلاح های سنگین هدف قرار دادند و به خاطر بمباران چندساعته به این منطقه، ضررهای زیادی به مناطق مسکونی وارد شد.

گروه های مسلح وابسته به ترکیه به روستای أم الکیف در منطقه تل تمر واقع در استان الحسکه حمله کردند و در راستای تلاششان برای توسعه مساحت مناطق تحت سیطره شان غیرنظامیان را هدف قرار دادند.

ترکیه نهم اکتبر عملیاتی تحت عنوان چشمه صلح را در سوریه علیه نیروهای یگان های مدافع خلق کرد (ی پ گ) به راه انداخت که این عملیات با محکومیت بین المللی مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قسد: چشمه صلح بقایای داعش را زنده کرد

قسد: چشمه صلح بقایای داعش را زنده کرد