مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:202019-12-09حوادث

دستگیری عامل انسداد اتوبان باقری


رییس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی: متهمی که با توقف خودرو، اتوبان شهید باقری را مسدود کرده بود با هوشیاری پلیس شناسایی و دستگیر شد.

- به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی تاجیک گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه اتوبان شهید باقری توسط تعدادی از آشوبگران مسدود و بار ترافیکی سنگینی در این منطقه ایجاده شده است، مأموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت در نشانی اعلامی حاضر شدند، اما متهمان قبل از رسیدن پلیس محل را ترک کرده بودند.

وی گفت: بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که متهم با توقف خودرو خود و جلوگیری از تردد خودرو های دیگر باعث انسداد اتوبان شهید باقری شده بود.

این مقام انتظامی افزود: تلاش ماموران برای شناسایی این متهم ادامه داشت تا اینکه ماموران پس از پایش های اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه وی را در حوالی خیابان قنات کوثر شناسایی و با دستور قضایی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند و برای ادامه تحقیقات پلیسی به پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

رییس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی اعتراف کرد، افزود: متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

محمدی، رییس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت انهدام باند جعل اسناد مسافرتی و اقامتی در پایتخت رییس پایگاه دوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل انسداد اتوبان باقری

دستگیری عامل انسداد اتوبان باقری