مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:052019-12-09بين الملل

ماکرون روند اصلاحات بازنشستگی را به رغم اعتصاب ها پیش می برد


امانوئل ماکرون مصمم است که به رغم آسیب گسترده ای که به دنبال اعتصاب ها در سراسر فرانسه به شبکه حمل و نقل این کشور وارد شده، روند اجرای اصلاحات حقوق بازنشستگی را ادامه دهد.

- ماکرون روند اصلاحات بازنشستگی را به رغم اعتصاب ها پیش می برد امانوئل ماکرون مصمم است که به رغم آسیب گسترده ای که به دنبال اعتصاب ها در سراسر فرانسه به شبکه حمل و نقل این کشور وارد شده، روند اجرای اصلاحات حقوق بازنشستگی را ادامه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه و ادوار فیلیپ، نخست وزیر این کشور برای ادامه روند اصلاحات حقوق بازنشستگی که از سوی دولت ارائه شده، با حضور وزرای ارشد کابینه این کشور تشکیل جلسه دادند.

این جلسه به رغم چهار روز اعتراضات متوالی برگزار شد که حمل و نقل عمومی را در این کشور فلج کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دویچه وله، اتحادیه های صنفی که معتقدند این طرح بسیاری را وادار به کار بیشتر در ازای حقوق بازنشستگی کمتر می کند، اعتراضات خود را از روز پنجشنبه آغاز کرده اند و اعتصاب گسترده آنان موجب تعطیلی برخی مدارس و اختلال در گردشگری در پاریس و شهرهای دیگر فرانسه شد.

این برنامه تازه بازنشستگی همه کارگران فرانسوی را مشمول خود خواهد کرد اما کارگران بخش عمومی از جمله رانندگان قطار، معلمان و کارمندان بیمارستان نخستین گرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون روند اصلاحات بازنشستگی را به رغم اعتصاب ها پیش می برد

ماکرون روند اصلاحات بازنشستگی را به رغم اعتصاب ها پیش می برد