مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:052019-12-09بين الملل

کره جنوبی برای زنده نگاه داشتن گفت وگوهای هسته ای هر کاری می کند


وزارت اتحاد کره جنوبی امروز (دوشنبه) با اشاره به وضعیت خطرناکی که پس از آزمایش اخیر پیونگ یانگ به وجود آمده، اعلام کرد سئول هرگونه تدبیر محتملی را برای زنده نگه داشتن جریان گفت وگوها میان کره شمالی و ایالات متحده آمریکا انجام می دهد.

- کره جنوبی برای زنده نگاه داشتن گفت وگوهای هسته ای هر کاری می کند وزارت اتحاد کره جنوبی امروز (دوشنبه) با اشاره به وضعیت "خطرناکی" که پس از آزمایش اخیر پیونگ یانگ به وجود آمده، اعلام کرد سئول هرگونه تدبیر محتملی را برای زنده نگه داشتن جریان گفت وگوها میان کره شمالی و ایالات متحده آمریکا انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کره شمالی یکشنبه از آزمایش موفقت آمیز بسیار مهمی خبر داد و تاکید کرد نتایج این آزمایش موضع استراتژیک آن را در آینده نزدیک تغییر خواهد داد.

این تحولات در بحبوحه رشد گمانه زنی هایی رخ داد مبنی بر اینکه پیونگ یانگ احتمالا پرتاب موشک های بالستیک دوربرد یا قاره پیما را حین بن بست در مذاکرات خلع سلاح هسته ای با واشنگتن دوباره آغاز کرده است.

لی سانگ-مین، سخنگوی وزارت اتحاد کره جنوبی در کنفرانسی مطبوعاتی تاکید کرد: در حالی که این وضعیت خطرناک را درک می کنیم، به دقت تحولات مرتبط با کره شمالی را با همکاری نزدیک آژانس های مرتبط دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی برای زنده نگاه داشتن گفت وگوهای هسته ای هر کاری می کند

کره جنوبی برای زنده نگاه داشتن گفت وگوهای هسته ای هر کاری می کند