مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:002019-12-09سياسي

رمز ماندگاری نظام برخورداری حکومت از پشتوانه مردمی است


رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد جدایی بین رهبر و مردم است، گفت: رمز ماندگاری نظام برخورداری حکومت از پشتوانه مردمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی صبح دوشنبه در جمع کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر 58 و تیپ 158 شهید کشاورزیان شاهرود بابیان اینکه یکی از راه های نصرت دین خدا، در صحنه بودن مردم طی بحران های سیاسی و اجتماعی است، ابراز داشت: زمانی رهبر معظم انقلاب فرمانی را صادر می کنند مردم با بصیرت ایران با همه مشکلات موجود در صحنه حضور دارند تا اثبات کنند ملتی با بصیرت، انقلابی، جهادی و پای کار هستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم علیرغم همه گلایه مندی ها در شرایط حساس حضور دارند از راه های نصرت دین خدا است، گفت: 9 دی 88 مردم آمدند و آتش فتنه را خاموش کردند و آبان ماه امسال نیز با همین دیدگاه حضور یافتند زیرا می دانند این فتنه گران در زمین دشمن بازی کرده و خدمتی به جامعه نمی کنند و با آتش زدن اموال عمومی جز خیانت به ملت کار دیگری نکردند.

رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه این مردم زمانی احساس کنند رهبر به حضور آن ها نیازمند است پای کارامده و توطئه دشمن را خنثی می کنند، ابراز داشت: نقاط قوت بدنه نظام مردم هستند که طی این 40 سال به خاطر همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز ماندگاری نظام برخورداری حکومت از پشتوانه مردمی است

رمز ماندگاری نظام برخورداری حکومت از پشتوانه مردمی است