مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:002019-12-09ورزشي

اتفاقاتی که استراماچونی را مجاب به فسخ قرارداد کرد


استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال روز گذشته به طور ناگهانی قراردادش را با این تیم فسخ شده اعلام و خودش را از دسترس خارج کرد تا شوک بزرگی به استقلال وارد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرمربی آبی پوشان که به دلیل نتایج شگفت انگیزش با این تیم و رساندن آن به صدر جدول بعد از 4 سال از محبوبیت بالایی نزد هواداران این تیم برخوردار است، پیش از بازی با پیکان به صورت ناگهانی قراردادش را با استقلال فسخ شده دانست و جدایی اش از این تیم را اعلام کرد.

آنچه مسلم است استراماچونی یک شبه و یک ساعته به این تصمیم نرسید و قاعدتا باید سلسله اتفاقاتی افتاده باشد تا سرمربی استقلال تصمیمش را در چنین مقطعی عملی کرده باشد.

استراماچونی بعد از حضور در ایران و آغاز همکاری با استقلال بعضا رفتارهایی از خود بروز می داد که نشان از عدم رضایت از پذیرفتن پیشنهاد همکاری با آبیها بود تا جایی که به نظر می رسید اگر زمان به عقب باز می گشت، وی در این تصمیم تجدید نظر می کرد.

با این وجود وی بعد از اولین جنگش در نشست خبری تبریز بدون مترجم با عصبانیت با حواشی بازی برخورد کرد، اما اعلام کرد قصد عقب نشینی نداشته، می ماند و می جنگد.

* سهمیه آسیا گفته می شود یکی از مواردی که خون استراماچونی را به جوش آورده، نحوه حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقاتی که استراماچونی را مجاب به فسخ قرارداد کرد

اتفاقاتی که استراماچونی را مجاب به فسخ قرارداد کرد