مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 06:572019-12-09ورزشي

تراکتور در دفاع و حمله تقویت می شود


مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص نقل و انتقالات تراکتور، گفت: ضعف تیمی ما مشخص بوده و بازیکنانی در پست دفاع و خط حمله باید جذب تیم شوند و رزومه تعدادی از بازیکنان مطالعه شده و در نقل و انتقالات نیم فصل نفراتی به تیم اضافه خواهند شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص نقل و انتقالات تراکتور، گفت: ضعف تیمی ما مشخص بوده و بازیکنانی در پست دفاع و خط حمله باید جذب تیم شوند و رزومه تعدادی از بازیکنان مطالعه شده و در نقل و انتقالات نیم فصل نفراتی به تیم اضافه خواهند شد.

غلامرضا صادقیان در خصوص جدایی دنیزلی اظهار کرد: پس از زلزله تبریز و مشکلات شخصی آقای دنیزلی، این مربی از نظر روحی به مشکل برخورد و نتوانست روی کارش تمرکز کند.

دنیزلی پس از نتایج ضعیف به ما اعلام کرد که می خواهد از تراکتور جدا شود که مالک و اعضای هیأت مدیره به دلیل تجربیات تلخ سال گذشته، مخالف تغییرات بودند به همین دلیل از آقای دنیزلی خواستیم تا نیم فصل ادامه دهد، اما روی رفتن پافشاری کرد.

وی در خصوص روند یارگیری تراکتور در ابتدای فصل، بیان کرد: ابتدای فصل لیست تمام بازیکنان خارجی که شرایط حضور در تراکتور را داشتند، به دنیزلی اعلام کردیم و ایشان این بازیکنان را اولویت بندی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور در دفاع و حمله تقویت می شود

تراکتور در دفاع و حمله تقویت می شود