مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 06:572019-12-09دانش

متخصصین کشور نباید به بهانه اختلاف دیدگاه کنار گذاشته شوند


ما افراد زیادی را به اتهام وابسته بودن به جاهای مختلف به بهانه های زیادی کنار گذاشته ایم و متخصصین کشور نباید به این بهانه کنار گذاشته شوند.

- ایسنا/بوشهر رییس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: ما افراد زیادی را به اتهام وابسته بودن به جاهای مختلف به بهانه های زیادی کنار گذاشته ایم و متخصصین کشور نباید به این بهانه کنار گذاشته شوند.

فریدون عباسی در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور بوشهر عنوان کرد: یاد و خاطره شهدای دانشجو در سال 1332 گرامی می داریم، این حرکت دانشجویان در راه استکبارستیزی انجام شد و مقابله ای در برابر مستکبران آن زمان بود.

لذا دانشجویان باید مراقب باشند که روز 16 آذر توسط استکبار برای مبارزه با جمهوری اسلامی مصادره نشود؛ زیرا روز دانشجو روز مبارزه با استکبار است و دانشجویان اگر اعتراضی دارند باید به شکل دیگری بیان نمایند.

وی در خصوص روش های بیان دیدگاه ها مختلف در دانشگاه ها گفت: در دانشگاه های ما کرسی های آزاداندیشی به همان طریقی که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید تقویت شود و شرایطی به وجود بیاید تا دانشجویان بتوانند در خصوص شرایط کشور حرف بزنند و بحث کنند.

رییس سابق سازمان انرژی اتمی در خصوص فعالیت های جنبی دانشجویان گفت: ابتدا شما باید اصل دانشجو بودن خویش را ثابت نمایید و سپس به فعالیت های سیاسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخصصین کشور نباید به بهانه اختلاف دیدگاه کنار گذاشته شوند

متخصصین کشور نباید به بهانه اختلاف دیدگاه کنار گذاشته شوند