مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 06:462019-12-09سياسي

11 داوطلب مجلس در همدان با نرم افزار موبایلی نام نویسی کردند


مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان گفت: 11 داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با استفاده از نرم افزار موبایلی ثبت نام اولیه را انجام دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استاندار ی همدان، محمدحسن میرزایی بیان کرد: به منظور سهولت در نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس، نرم افزار ویژه تلفن همراه در دسترس آنها قرار گرفت.

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان افزود: فرایند نام نویسی در سامانه جامع انتخابات در فرمانداری یا وزارت کشور حدود 15 دقیقه طول می کشید اما با استفاده از نرم افزار موبایلی می توان در کمتر از 3 دقیقه نسبت به ثبت نام اقدام کرد.

میرزایی اضافه کرد: داوطلب نمایندگی مجلس با اسکن مدارک هویتی، تحصیلی و دیگر مدارک مورد نیاز، نسبت به نام نویسی با استفاده از نرم افزار موبایلی اقدام و در پایان این فرایند کُد رهگیری در اختیار وی قرار می گرفت.

وی اظهارداشت: بعد از نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه، تکمیل پرسشنامه و ارسال آن توسط داوطلب، اطلاعات مربوط به صورت خودکار در اختیار کاربر ثبت نام مرکز حوزه انتخاباتی قرار داده می شد و داوطلب باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به فرمانداری مرکز مرکز حوزه انتخاباتی خود مراجعه کرده و ثبت نام خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 داوطلب مجلس در همدان با نرم افزار موبایلی نام نویسی کردند

11 داوطلب مجلس در همدان با نرم افزار موبایلی نام نویسی کردند