مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 06:462019-12-09سياسي

گزارش های کارشناسی مرکز پژوهش ها به دست نمایندگان نمی رسد


نماینده مردم شاهین شهر در مجلس از عدم ارائه گزارش های کارشناسی مرکز پژوهش ها به نمایندگان در خصوص طرح ها و لوایح تخصصی انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در تذکری، گفت: جایگاه مرکز پژوهش ها برای ارائه گزارش های کارشناسی جهت قانونگذاری فراموش شده است.

وی افزود: پیش از این همواره گزارش های مرکز پژوهش ها در مورد طرح ها و لوایح روی میز نمایندگان بود اما از زمانی که کاغذها حذف شده و مقرر شده است همه گزارش ها به صورت الکترونیکی ارائه شود، این گزارش ها در دسترس ما قرار نمی گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت: حکایت گزارش های الکترونیکی مرکز پژوهش ها مانند حکایت قبوض برق و گاز شده که گفته اند دیگر به صورت کاغذی صادر نمی شود و الکترونیکی شده و کسی هم نمی داند چقدر قبض پرداخت می کند.

حاجی دلیگانی گفت: نمایندگان باید بتوانند از گزارش های تخصصی مرکز پژوهش ها استفاده کنند اما چنین امکانی برای آنها فراهم نیست.

در ادامه جلسه، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر، گفت: کمیسیون ها از نظرات مرکز پژوهش ها استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش های کارشناسی مرکز پژوهش ها به دست نمایندگان نمی رسد

گزارش های کارشناسی مرکز پژوهش ها به دست نمایندگان نمی رسد