مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 06:402019-12-09سياسي

الگوی کشت و بهره وری آب در استان سمنان تدوین شد


رییس مرکز تحقیقات کشاورزی استان سمنان گفت: تدوین برنامه الگوی کشت و سند بهره وری آب به عنوان اولویت های استان و همچنین شاهرود، دو اقدام مهم این مرکز در سال های اخیر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد دزیانیان در دیدار صبح دوشنبه خود با فرماندار شاهرود به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه پاسخگویی به نیازهای تحقیقاتی و آموزشی و حل مشکلات بخش کشاورزی و منابع طبیعی استان با اولویت شرق استان سمنان به مثابه قطب کشاورزی هدف از تأسیس مرکز تحقیقات است، تأکید کرد: 30 محقق، مدرس و عضو هیئت علمی با گرایش تخصصی مختلف در قالب چهار بخش تحقیقاتی زراعی، باغی، تحقیقات فنی و مهندسی، خاک و آب و همچنین گیاهان و بذر و نهال در درون این بخش فعال هستند.

وی افزود: این مرکز دارای آزمایشگاه های تخصصی مرتبط، مرکز رشد واحدهای فن آور کشاورزی و منابع طبیعی و چهار ایستگاه تحقیقاتی در شهرستان های گرمسار، دامغان، میامی و شاهرود و حوزه آموزشی فراگیران با حضور 70 نیرو است رییس مرکز تحقیقات کشاورزی استان سمنان، مرکز شاهرود گفت: تدوین برنامه الگوی کشت استان و سند بهره وری آب از مهم ترین اقدامات اخیر مرکز است.

دزیانیان بیان کرد: طرح های کاربردی مرکز تحقیقات و برنامه های آموزشی و مهارت افزایی بهره برداران بخش کشاورزی نیازمند حمایت همه بخش ها ازجمله فرماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی کشت و بهره وری آب در استان سمنان تدوین شد

الگوی کشت و بهره وری آب در استان سمنان تدوین شد