مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 06:302019-12-09اقتصادي

بخش خصوصی اولین قربانی مبارزه با فساد / چرخه فساد در کشور هر روز تولید دارد


رییس اتاق بازرگانی تهران، فعالان اقتصادی شفاف را اولین قربانی مبارزه با فساد دانست و گفت: هر روز تعداد دستگاههای نظارتی بیشتر می شود، در حالیکه اینها خود عاملی برای گسترش فساد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود خوانساری، امروز دوشنبه 18 آذر 98 در پنجمین همایش مبارزه با فساد، با تاکید بر ضرورت شکل گیری گفتمان مبارزه با فساد، گفت: فساد قربانی می گیرد و بخش خصوصی اولین قربانی فساد است، به این معنا که هر چقدر که محیط کسب و کار کشور مساعد باشد، فضا برای مبارزه با فساد هم فراهم تر است.

اما در فضایی که فساد وجود دارد، علف هرز هم بیشتر رشد می کند.

رییس اتاق بازرگانی تهران، با بیان اینکه چرخه تولید فساد در کشور هر روز تولید دارد، افزود: انجمن وکلای تجار در دوره بی قانونی در کشور، گفتمان مبارزه با فساد را آغاز کرد و اکنون که هم کشور صاحب قانون و دولت است، می توان این روش را به شکل بهتری پیش برد؛ این در حالی است که اگر قرار باشد که سرمایه گذاری داخلی و خارجی در کشور رشد کند، با وجود فساد به طور قطع اهداف محقق نخواهد شد.

وی تصریح کرد: به دلیل نابرابری ها و فساد موجود در اقتصاد، در کنار عدم شفافیت، سرمایه گذاری داخلی و خارجی دچار مشکل است و هر چقدر بتوان به ریشه های فساد پرداخت، موثرتر به کار مبارزه با فساد ادامه خواهیم داد؛ این در حالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی اولین قربانی مبارزه با فساد / چرخه فساد در کشور هر روز تولید دارد

بخش خصوصی اولین قربانی مبارزه با فساد / چرخه فساد در کشور هر روز تولید دارد