مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 06:102019-12-09اجتماعي

رانندگان اتوبوس های بین شهری فراموش شده اند


تامین زندگی و معشیت رانندگان وسایل نقلیه سنگین از جمله رانندگان اتوبوس برون شهری از جمله مواردی است که از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا این رانندگان ساعت های طولانی بدور از خانه و خانواده خود مسیرهای طولانی را طی می کنند و با جان  مسافران زیادی سروکار دارند، - بنابراین نیاز به آرامش فکری دارند تا بتوانند مسیرهای طولانی را بی دغدغه طی کنند .

مشکلاتی چون کم بودن درآمد، نداشتن شرکت تعاونی مسکن، ناکافی بودن مزایای بیمه تکمیلی، نامناسب بودن وضعیت جاده هایی که طی می کنند و نگرانی بابت کمی حق بازنشستگی از جمله مواردی است که رانندگان اتوبوس را در برخی شهرها از جمله تبریز با نگرانی ها و دغدغه هایی روبرو کرده است.

اصغر پیرایش اهل تبریز از جمله رانندگان اتوبوسی است که بیش از 40 سال است جاده های این کشور را به خصوص در مسیر تبریز به مازندران طی می کند و با وجود مشکلات زیادی که در این راه بر دوشش سنگینی میکند اما همه فکر و ذهنش این است که مسافران خود را صحیح و سالم به مقصد برساند.

وی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه از سال 57 تاکنون به عنوان راننده اتوبوس مسیر تبریز و مازندران را طی می کند، اظهار کرد: در حال حاضر از ترمینال اتوبوس رانی نوشهر به تبریز مسافران این شهر و چند شهر مسیر را به صورت هر روزه و رفت و برگشت جابجا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان اتوبوس های بین شهری فراموش شده اند

رانندگان اتوبوس های بین شهری فراموش شده اند