مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 06:002019-12-09سياسي

حسناتی: پیامبران هم یک بسیج مردمی در کنار خود داشتند


در طول تاریخ هرگاه انبیا خدا یاور داشته و بخشی از مردم متشکل شدند و در رکاب پیامبر خدا بودند آن پیامبران پیروز شدند، - حجت الاسلام مصطفی حسناتی امروز در گفت­ و­گو با خبرنگار فارس در نجف آباد اظهار داشت: ادیان الهی و انبیای خداوند و به دنبال آن ها اوصیای الهی که مأمور گسترش توحید و دین خدا هستند طبعاً با دشمنانی روبرو هستند که قرآن به خوبی این دو خط را مشخص می کند.

امام جمعه نجف آباد افزود: خط انبیا و صالحان در مقابل خط دشمنان آنان در قالب کافران، مشرکان، منافقان و ظالمان در طول تاریخ وجود داشته؛ چون رویاروی جدی حق و باطل در طول تاریخ مطرح است و هر مسیر حقی قطعاً دشمن دارد چون عالم، عالم مادیات است و تضاد و تنازع قدرتمندان می خواهند عالم را تسخیر کنند و به زیر سلطه خود درآورند.

وی عنوان کرد: حالا انبیا می خواهند مقابله کنند اما با چه نیرویی و با چه قدرتی؟ سرمایه انبیا در مقابل دشمنان چه چیزی است؛ دشمنان نیرو دارند و جوسازی می کنند مردم را استعمار کرده و فریب می دهند و بسیج می کند در مقابل حق و به انواع توطئه ها و فتنه ها دست می زنند.

 حسناتی ادامه داد: انبیا چه چیزی دارند خداوند سبحان می فرماید حسبک الله و من التبعک من المومنین یکی خود خدای سبحان می آید به میدان با امداد غیبی اش، نصرت های الهی اش آن سکینه و آرامش که به مؤمنین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسناتی: پیامبران هم یک بسیج مردمی در کنار خود داشتند

حسناتی: پیامبران هم یک بسیج مردمی در کنار خود داشتند