مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 05:462019-12-09سياسي

رسیدگی به نقاط حادثه خیز تفت ضروری است


مدیر دفتر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: تاکنون 19 نقطه حادثه خیز در شهرستان تفت شناسایی شده که با توجه به شروع فصل بارش ها ضروری است دستگاه های ذیربط اقدامات لازم در این زمینه انجام دهند.

- ایسنا/یزد مدیر دفتر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: تاکنون 19 نقطه حادثه خیز در شهرستان تفت شناسایی شده که با توجه به شروع فصل بارش ها ضروری است دستگاه های ذیربط اقدامات لازم در این زمینه انجام دهند.

محمدرضا عارف در سومین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان تفت که با حضور جمعی از مسئولان استان و این شهرستان برگزار شد، به آزادسازی 28 کیلومتر از حریم و بستر رودخانه ده بالا در سال جاری اشاره کرد و گفت: آزادسازی 114 کیلومتر از حریم و بستر رودخانه طزرجان، بنادک سادات، منشاد و سانیج در آینده نزدیک از دیگر برنامه های شرکت آب منطقه ای یزد است که با اجرای آن و با توجه به آزادسازی انجام شده در رودخانه ده بالا، مجموعأ حدود100 کیلومتر از رودخانه های حوزه شهرستان تفت رفع تصرف می شود.

وی بر لزوم دریافت استعلام از شرکت آب منطقه ای جهت هر گونه ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه ها تاکید کرد و افزود: رعایت حریم رودخانه ها، موضوع مهمی است که دهیاران برای ساخت و سازها باید با اداره آب منطقه ای هماهنگ باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به نقاط حادثه خیز تفت ضروری است

رسیدگی به نقاط حادثه خیز تفت ضروری است