مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 05:052019-12-09سياسي

بنزین دونرخی در بودجه 99 حذف می شود/ حقوق کارمندان افزایش می یابد


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ممکن است نرخ بنزین 1500، 1800 یا دو هزار تومان شود و دیگر بیشتر از دو هزار تومان نخواهد بود و همچنین احتمالا دو نرخی بودن بنزین در بودجه 99 حذف می شود.

- هادی قوامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به تقدیم لایحه بودجه 99 به مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه بودجه روز گذشته توسط رییس جمهور تقدیم مجلس شد، بودجه عمومی دولت بود چرا که بودجه شرکت های دولتی یک ماه قبل به مجلس و سپس به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه شد و در حال حاضر در حال بررسی در کمیته محاسبات کمیسیون برنامه و بودجه است و گزارش بودجه شرکت های دولتی به همراه بودجه عمومی دولت در مجلس بررسی می شود.

وی افزود: نمایندگان 10 روز فرصت دارند پیشنهادات خود را در مورد بودجه عمومی به کمیسیون های تخصصی ارائه دهند و کمیسیون ها هم 10 روز فرصت دارند پیشنهادات خود را آماده کنند و سپس به کمیسیون تلفیق ارائه دهند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با یادآوری اینکه کمیسیون تلفیق حدود 45 روز فرصت دارد لایحه بودجه را بررسی کند و گزارش نهایی خود را به صحن علنی تقدیم کند،اظهار داشت: البته با توجه به اینکه نمایندگان درگیر انتخابات هستند، ممکن است گزارش نهایی کمیسیون تلفیق به صحن ارائه شود و نمایندگان هم پیشنهادات خود را ارائه کنند و از 4 اسفندماه و پس از انتخابات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنزین دونرخی در بودجه 99 حذف می شود/ حقوق کارمندان افزایش می یابد

بنزین دونرخی در بودجه 99 حذف می شود/ حقوق کارمندان افزایش می یابد