مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 04:552019-12-09فناوري

110مشترک کردستانی از خدمات اینترنت VDSL بهره مند هستند


در حال حاضر 110مشترک کردستانی از خدمات اینترنت VDSL با سرعت بالا بهره مند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به واگذاری سرویس مخابراتی تحت عنوان VDSL به مشتریان، افزود: در VDSL از نزدیک ترین کافوی نوری یعنی همان صندوق توزیع خطوط مشترکین که ورودی آن فیبرنوری و خروجی آن کابل مسی است سرویس دهی لازم با سرعت بالا به مشترک انجام می شود.

وی با توضیح مزایا و تفاوتهای VDSLبا اینترنت پرسرعتADSL، گفت: استفاده از بستر سیم های مسی مشترک بدون نیاز به تعویض یا سیم کشی مجدد، ارائه خدمات ارزش افزوده شامل خطوط تلفنSIP یا تلفن بر بستر اینترنت، ویدیو کنفرانس، IP-TV و ارائه سرویس از کافوهای نوری نزدیک به مشترک که باعث افزایش کیفیت و سرعت سرویس می شود از جمله مزایای اینترنت پرسرعتVDSLهستند.

وی تفاوت اصلی بین دو سرویس اینترنتی ADSL وVDSL را، سرعت ارائه خدمات به مشترکین دانست و افزود: در VDSLسرعت دانلود و آپلود بالاتر است و این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا از برنامه هایی که پهنای باند بالایی احتیاج دارند بدون کوچکترین مشکلی استفاده نمایند .

وی با اشاره به اینکه سرویس VDSLنسل جدیدی از فناوری DSLبر روی بستر کابل های شبکه با پهنای باند گسترده است، گفت: کارها و اقدامات زیرساختی و نصب تجهیزات سخت افزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110مشترک کردستانی از خدمات اینترنت VDSL بهره مند هستند

110مشترک کردستانی از خدمات اینترنت VDSL بهره مند هستند