مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 19:302019-12-08بين الملل

احداث بازارچه در امتداد خط مرزی پاکستان با ایران و افغانستان


رسانه های پاکستانی از تصمیم دولت این کشور برای احداث بازارچه در امتداد خط مرزی این کشور با ایران و افغانستان خبر دادند - احداث بازارچه در امتداد خط مرزی پاکستان با ایران و افغانستان رسانه های پاکستانی از تصمیم دولت این کشور برای احداث بازارچه در امتداد خط مرزی این کشور با ایران و افغانستان خبر دادند به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد به نقل از پایگاه خبری پاکستان تودی ، دولت فدرال پاکستان تصمیم گرفته است در طول مناطق مرزی ایران و افغانستان بازار های تجاری به راه اندازد.

عمران خان نخست وزیر پاکستان با بیان اینکه بازار های مرزی تجارت را برای تاجران کل منطقه تسهیل می کند، وزارت بازرگانی این کشور را موظف کرد تا شرایط لازم برای احداث این بازارچه های مرزی را فراهم کند.

منابع آگاه با بیان اینکه موضوع ایجاد بازار های مرزی به زودی با دولت های ایران و افغانستان مطرح خواهد شد، افزودند: این بازار های مرزی در نقاطی که دولت های محلی ایالت خیبر پختونخوا و بلوچستان پاکستان مشخص خواهند کرد، در امتداد خطوط مرزی پاکستان با ایران و افغانستان برپا خواهد شد.

گفتنی است دولت پاکستان پیشتر جهت تامین امنیت تجارت مرزی و توقف قاچاق، بخش زیادی از خطوط مرزی مشترک با ایران و افغانستان را حصار کشی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بازارچه در امتداد خط مرزی پاکستان با ایران و افغانستان

احداث بازارچه در امتداد خط مرزی پاکستان با ایران و افغانستان