مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 19:062019-12-08اجتماعي

اجرای طرح «شهروند آگاه» در شهرری آغاز شد


طرح «شهروند آگاه؛ هر سرای محله یک حقوقدان» با همکاری شهرداری منطقه20 و بسیج حقوقدانان سپاه سیدالشهدا(ع) در شهرری به اجرا درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، طرح هر سرای محله یک حقوقدان با هدف آموزش همگانی حقوق برای افزایش سطح آگاهی های حقوق شهروندی و کاهش آسیب های اجتماعی برای اولین بار در سطح تهران، در منطقه20 اجرا شد.

این طرح با همکاری شهرداری منطقه 20 و سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در شهرری اجرا می شود و بر اساس آن در تمام سراهای محلات یک حقوقدان برای مشاوره حقوقی مردم و همچنین ارائه آموزش حقوق شهروندی، مستقر می شود.

اجرای طرح شهروند آگاه از امروز در 19 سرای محله منطقه 20 آغاز شد و به صورت نمادین با حضور سید مالک حسینی مدیرعامل سازمان مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، سرهنگ داود قشقایی رییس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، فرهاد افشار شهردار منطقه20، شهیدیان معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری، داود امامیان جانشین فرماده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) و مدیران سراهای محلات در سرای محله شهادت افتتاح شد.

وکیل رایگان برای افراد کم بضاعت سرهنگ داود قشقایی رییس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه استان تهران در این مراسم با تشریح طرح شهروند آگاه اظهار داشت: امروزه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «شهروند آگاه» در شهرری آغاز شد

اجرای طرح «شهروند آگاه» در شهرری آغاز شد