مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 17:152019-12-08سياسي

اولین واکنش ظریف به حوادث اخیر کشور: باور کنیم بدون مردم «هیچ» هستیم


انقلاب اسلامی این واقعیت را به ما نشان داد که قدرت های بزرگ بین المللی صاحب اختیار ما نیستند و ما می توانیم در عرصه بین المللی نقش آفرینی کنیم.

- اولین واکنش ظریف به حوادث اخیر کشور: باور کنیم بدون مردم هیچ هستیم وزیر امور خارجه اظهار کرد: انقلاب اسلامی این واقعیت را به ما نشان داد که قدرت های بزرگ بین المللی صاحب اختیار ما نیستند و ما می توانیم در عرصه بین المللی نقش آفرینی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد ظریف در سخنرانی خود در مراسم بزگرداشت بیستمین سالگرد تاسیس ایسنا با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم گفت: سلام ویژه دارم خدمت همه کسانی که در عرصه رسانه فعالیت و تلاش می کنند که صدای غرورآفرین ملت ایران را به گوش جهانیان برسانند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف تصریح کرد: انقلاب اسلامی این واقعیت را به ما نشان داد که قدرت های بزرگ بین المللی صاحب اختیار ما نیستند و ما می توانیم در عرصه بین المللی نقش آفرینی کنیم.

قطعا این یکی از مهمترین میراث انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) است.

در واقع انقلاب به ما فهماند که اختیارمان دست خودمان است و قدرتی که توان اقتصادی و نظامی دارد یا دارای امپراطوری رسانه ای است، مالک و اختیاردار ما نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین واکنش ظریف به حوادث اخیر کشور: باور کنیم بدون مردم «هیچ» هستیم

اولین واکنش ظریف به حوادث اخیر کشور: باور کنیم بدون مردم «هیچ» هستیم