مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 16:402019-12-08سياسي

آیت الله مالک کاویانی «محمدی» درگذشت


ساعتی قبل آیت الله مالک کاویانی «محمدی» به ملکوت اعلی پیوست.

- نهاوند- ساعتی قبل آیت الله مالک کاویانی محمدی به ملکوت اعلی پیوست.

مدیر حوزه علمیه برادران نهاوند در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: ساعتی پیش طی تماس تلفنی با فرزند آیت الله محمدی خبر در گذشت این عالم گرانقدر و پدر شهید را اعلام کردند.

حجت الاسلام عباس مولوی با اشاره به اینکه آیت الله محمدی به علت کهولت سن و تحمل بیماری در بیمارستانی در استان قم در بستر بودند، گفت: مراسم تشیع و خاکسپاری این عالم ربانی روز سه شنبه 19 آذر، ساعت 9 صبح در قم برگزار و در همان جا به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته بعد از برگزاری مراسم تشییع و خاکسسپاری پیکر ایشان در قم از طرف مردم، مسئولان و روحانیون شهرستان نهاوند مجلس ختم و یادبودی برای ایشان برگزار می شود که به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: آیت الله مالک کاویانی ملقب به آیت الله محمدی در سال 1302 در روستای انوج ملایر متولد و سپس به همراه پدر بزرگوارشان به نهاوند کوچ کردند.

حجت الاسلام مولوی خاطرنشان کرد: این عالم ربانی و برجسته از شاگردان آیت الله بروجردی، آیت الله علیمرادیان و دیگر علمای آن روزگار بود که سابقه بیش از 4 دهه ریاست حوزه علمیه شهرستان نهاوند را در کارنامه تبلیغی خود داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مالک کاویانی «محمدی» درگذشت

آیت الله مالک کاویانی «محمدی» درگذشت