مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 15:552019-12-08سياسي

پژوهش در دانشگاه بیرجند؛ از مراکز نوآوری تا شرکت های دانشگاهی


رییس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه مرکز نوآوری و شتابدهی، کارگاه های مهارت آموزی و اشتغال زایی، مرکز جوار دانشگاهی از مأموریت های دانشگاه است، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه مرکز نوآوری و شتابدهی، کارگاه های مهارت آموزی و اشتغال زایی، مرکز جوار دانشگاهی از مأموریت های دانشگاه است، گفت: از اقدامات مهم صورت گرفته ایجاد  شرکت های دانشگاهی به عنوان حلقه واسط دانشگاه، جامعه و صنعت است.

احمد خامسان، امروز یکشنبه 17 آذر ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری گفت: امیدواریم در این هفته تلاش های یکساله خود را در امر پژوهش، فناوری و کارآفرینی مرور کنیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه بیرجند، وی افزود: با توجه به شرایط خاصی که بر وضعیت مالی کشور حکم فرماست تلاش کرده ایم کمترین میزان تأثیر در بخش پژوهشی باشد درواقع دو بخش آموزش و پژوهش دوبخشی هستند که باید تلاش کنیم کمترین میزان آسیب را داشته باشند.

رییس دانشگاه بیرجند ادامه داد: مرکز نوآوری و شتابدهی، کارگاه های مهارت آموزی و اشتغال زایی، مرکز جوار دانشگاهی از مأموریت های دانشگاه است که در خصوص مرکز نوآوری و شتابدهی امیدواریم شش فاز آن را در دو سال آینده به بهره برداری برسانیم، تاکنون دو فاز این مرکز افتتاح شده و در حال را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش در دانشگاه بیرجند؛ از مراکز نوآوری تا شرکت های دانشگاهی

پژوهش در دانشگاه بیرجند؛ از مراکز نوآوری تا شرکت های دانشگاهی