مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 15:462019-12-08اقتصادي

عملکرد تجاری استان ایلام قابل قبول است


عملکرد تجاری استان ایلام قابل قبول است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی امروز یکشنبه در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی ضمن تقدیر از عملکرد مدیران گمرک و امور مالیاتی استان گفت: طی یکی دو سال گذشته علی رغم شرایط موجود کشور، شاهد تحرک خوب و مثبتی در مسائل اقتصادی و تجاری استان بوده ایم.

استاندار ایلام ضمن تشکر از زحمات مدیران قبلی در این حوزه، گفت: با حضور مدیران جدید شاهد وضعیت بهتری نسبت به گذشته هستیم با این حال کماکان در برخی از شاخص ها رشد منفی داریم که بایست ضمن بررسی روند به مطلوب اصلاح شود.

وی در ادامه با اشاره به نگاه ضعیف به بخش خصوصی، گفت: امروز مشکلی که داریم بر می گردد به این موضوع که که غالب مدیران ما اعتقاد و اعتمادی به بخش خصوصی ندارند.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر این مهم که بایست به بخش خصوصی میدان داد، افزود: دولت راهی جز اعتماد و واگذاری تصدی گری به بخش خصوصی ندارد.

وی در ادامه از مدیران استان خواست تا مطالبه گر منافع استان در مرکز باشند و اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در خصوص افزایش اعتبارات دستگاه مربوطه با توجیه مناسب رایزنی کنند.

نماینده عالی دولت در ادامه یکی از ملاک های بودجه بندی استانها را درآمدهای استانی عنوان کرد و گفت: برخلاف آنچه که دیده می شود درآمدهای استان بسیار بالاتر از این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد تجاری استان ایلام قابل قبول است

عملکرد تجاری استان ایلام قابل قبول است