مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 15:402019-12-08سياسي

میدان دادن به جوانان راه شکوفایی استعدادهاست


باید به جوانان میدان داد تا شکوفایی استعدادهای آنان را شاهد باشیم لذا سرمایه گذاری برای جوانان از هر سرمایه گذاری مهم تر است.

- مشهد - تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید به جوانان میدان داد تا شکوفایی استعدادهای آنان را شاهد باشیم لذا سرمایه گذاری برای جوانان از هر سرمایه گذاری مهم تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد مروی عصر یکشنبه در آیین بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) برگزار شد، با بیان اینکه سعی داریم با مردم در ارتباط باشیم، اظهار کرد: هر روز بعد از نماز ظهر و عصر در تالار ولایت واقع در رواق امام خمینی (ره) برای رسیدگی به مشکلات مردم پاسخگو هستم.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه مردم بدون نوبت و هماهنگی قبلی می توانند به من مراجعه کنند، افزود: بنا داریم از جوانان در کارهای مدیریتی آستان قدس رضوی استفاده کنیم لذا به کمک شما جوانان برای ارتباط گیری بیشتر با مردم نیازمندیم.

حجت الاسلام مروی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس بسیاری از جوانان ما از جان، مال و خانواده خود برای حفظ آب و خاک گذشتند، تصریح کرد: باید به جوانان میدان داد تا شکوفایی استعدادهای آنان را شاهد باشیم لذا سرمایه گذاری برای جوانان از هر سرمایه گذاری مهم تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان دادن به جوانان راه شکوفایی استعدادهاست

میدان دادن به جوانان راه شکوفایی استعدادهاست