مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 15:302019-12-08حوادث

چند تصادف در جاده های خراسان جنوبی رخ داد؟


در هفته ای که گذشت 49 تصادف در جاده های خراسان جنوبی به وقوع پیوست که یک مورد این تصادفات منجر به فوت شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در هفته ای که گذشت 49 تصادف در جاده های خراسان جنوبی به وقوع پیوست که یک مورد این تصادفات منجر به فوت شده است.

سرهنگ علیرضا رضایی، امروز یکشنبه 17 آذر اظهار کرد: هفته گذشته یک تصادف منجر به فوت در جادههای خراسان جنوبی رخ داده که متأسفانه موجب فوت یک نفر شده است.

وی بیان کرد: همچنین طی هفته گذشته 23 تصادف جرحی در خراسان جنوبی به وقوع پیوسته که منجر به مجروح شدن 29 نفر شد و 19 تصادف خسارتی نیز داشتهایم و در مجموع 49 تصادف در خراسانجنوبی به وقوع پیوسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، رییس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: 63 درصد تصادفات در جاده های روستایی و مابقی تصادفات در محورهای اصلی و فرعی بوده است.

رضایی ادامه داد: 56 درصد تصادفات هفته گذشته واژگونی و خروج از جاده بوده است و 38 درصد تصادفات در روز سه شنبه رخ داده است.

وی درباره علل عمده تصادفات نیز گفت: کارشناسان 36 درصد تصادفات را عدم توجه به جلو و 21 درصد را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه تشخیص داده اند که بیشترین ساعات تصادف نیز 14 الی 20 شب گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند تصادف در جاده های خراسان جنوبی رخ داد؟

چند تصادف در جاده های خراسان جنوبی رخ داد؟