مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 15:262019-12-08سياسي

اگر قوه قضاییه اصلاح شود، مملکت اصلاح خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن رحیم پورازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو و تبیین شاخص های نمایندگان مجلس تراز انقلاب اسلامی که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی برگزار شد، - عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر امثال شما در قوه قضاییه درست کار کنند نظام بانکی، نظام گمرکی و قاچاق، مسائل اقتصادی، رشوه، اختلاس اصلاح می شود و حماقت هایی که به اسم خصوصی سازی و یا فساد های مخفی انجام می شود، دیگر اتفاق نمی افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن رحیم پورازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو و تبیین شاخص های نمایندگان مجلس تراز انقلاب اسلامی که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی برگزار شد، گفت: ما هم در مجلس و هم در دادگاه ها به مدرس ها نیاز داریم.

مدرس ها در قوه قضاییه کم هستند و اگر نصف این قضاتی که در دادگاه ها داریم قاضی صالح، عادل، شجاع، سالم و پاک باشند کل امور اصلاح می شود و ضریب خطا در همه سیستم به صفر نزدیک می شود و حساب کار دست همه می آید.

وی از نظارت بر حسن اجرای قوانین، پیشگیری از ظلم و رفع خصومت به عنوان بخشی از وظایف قوه قضاییه نام برد و افزود: همه دستگاه ها باید تحت کنترل قوه قضاییه باشند و این قوه قضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر قوه قضاییه اصلاح شود، مملکت اصلاح خواهد شد

اگر قوه قضاییه اصلاح شود، مملکت اصلاح خواهد شد