مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 15:152019-12-08سياسي

کشف بیش از 44 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر


مرزداران سخت کوش عرصه نظم و امنیت در سطح استان بوشهر بیش از 44 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سردار ولی الله رضایی نژاد در بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروزه تلاش در جهت استفاده از تمام توان و ظرفیت موجود در پیشبرد اهداف سازمانی در مرزها از موضوعات اساسی است که تا به حال توانسته ایم قاچاقچیان و متخلفان را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته و شاهد کشفیات چشمگیر کالای قاچاق در مرزهای این استان باشیم.

 فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: در راستای مقابله جدی با کالای قاچاق در عملیات های منسجم در یک هفته اخیر مقادیر زیادی کالای قاچاق دستگاه تلفن همراه و لوازم جانبی، دارو، پتو، پارچه، لوازم یدکی و بیش از 10 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

وی  با بیان اینکه در جریان این عملیات ها تعداد چهار فروند شناور و دو دستگاه وسیله نقلیه توقیف شده است، یادآور شد: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را 44 میلیارد و 89 میلیون ریال برآورد کرده اند.

رضایی نژاد با تقدیر از هوشیاری و اقتدار مرزداران، خاطرنشان کرد: شناخت کافی از حوزه استحفاظی و تسلط مرزبانان بر مأموریت های محوله از عوامل موفقیت آن ها در مأموریت ها بوده که توانسته اند با اقدام به موقع، قاچاقچیان را زمین گیر کرده و سود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 44 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر

کشف بیش از 44 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر