مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 15:052019-12-08سياسي

شماره جدید نشریه «راه» منتشر شد


جدیدترین شماره مجله فرهنگی اجتماعی راه به مدیر مسئولی وحید جلیلی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جدیدترین شماره مجله فرهنگی اجتماعی راه به مدیر مسئولی وحید جلیلی و سردبیری دکتر سعید خورشیدی با آثار و گفت وگوهایی از دکتر حسین کچوییان، دکتر علیرضا شجاعی زند، مرضیه هاشمی، محمد سرشار، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، دکتر علی غمامی، نعمت الله سعیدی، وحید جلیلی و دیگر نخبگان فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی منتشر شد.

اغتشاشات اخیر در کشور، تحلیل بازنمایی خانواده ایرانی در تولیدات صداوسیما، اربعین، سیل، افول آمریکا، علوم انسانی، روایت پیشرفت و گام دوم انقلاب موضوعات پرونده های این شماره راه هستند.

وحید جلیلی در سرمقاله مجله با عنوان ستادهای چاق و صف های قبراق چالش های اخیر جبهه فرهنگی انقلاب در حوزه مدیریت فرهنگی را تبیین کرده است.

برخی از عناوینی که در این شماره به چشم می خورد عبارت است از: نه گرداب آشوب، نه گرداب سکوت درخت انقلاب و آفت دوقطبی ها جوانگرایی به شرط تجربه نگاری صدا و سیما گاهی فراموش می کند.

مادران پشت جبهه 98 سیل در خانه نظریه گسست اجتماعی امداد آمریکایی؛ تبعیض نژادی، تغییر جمعیتی فاطمیون از هرات تا پلدختر غنی سازی انسان در نیروگاه کهنز آسیب شناسی جامعه شناسی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره جدید نشریه «راه» منتشر شد

شماره جدید نشریه «راه» منتشر شد