مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 13:262019-12-08اقتصادي

برگزاری جشنواره یلدای شهروند برای کمک به موسسه محک


مدیرعامل شرکت شهروند از برگزاری جشنواره شب یلدا از تاریخ 20 آذر لغایت ششم دیماه در فروشگاه های شهروند خبر داد و گفت: یک درصد از سود فروش این جشنواره در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی این شرکت به موسسه محک اهداء می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سریع القلم در نشست خبری امروز یکشنبه در تشریح برگزاری جشنواره شب یلدای مجموعه فروشگاه های شهروند و آنچه که از سود فروش این جشنواره به موسسه محک اهدا می شود، گفت: طی سال مجموعه شهروند چند کمپین تخفیفی و مردمی اجرا می کند که از جمله آنها می توان به کمپین جشنواره شب یلدا اشاره کرد.

وی افزود: امسال با هماهنگی موسسه محک تفاهم نامه ای منعقد شد که در راستای آن از 20 آذر ماه لغایت ششم دیماه سال جاری یعنی در مدت 16 روز جشنواره مشترکی با هدف حمایت از کودکان مبتلا به سرطان اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: مجموعه شرکت شهروند در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی خود و همچنین تاکید شهردار تهران مبنی بر حمایت و کمک به فعالیت های خیرخواهانه دست به چنین اقدامی زده است و به صورت مشترک با موسسه محک این جشنواره را در مدت 16 روز برگزار می کند و یک درصد از سود فروش خود را در پایان این جشنواره به موسسه محک اهدا می کند.

مدیرعامل شرکت شهروند تاکید کرد: ما در برگزاری این جشنواره هیچ فشاری به تامین کنندگان و شرکای تجاری خود ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره یلدای شهروند برای کمک به موسسه محک

برگزاری جشنواره یلدای شهروند برای کمک به موسسه محک