مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 13:202019-12-08اقتصادي

فرانسه در مورد خصوصی سازی فرودگاههای پاریس تصمیمی نخواهد گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از رویترز، برونو لومر وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه اعلام کرد دولت در مورد خصوصی سازی فرودگاههای پاریس تا زمانی که جمع آوری امضاها برای برگزاری همه پرسی در این باره به پایان نرسد، هیچ تصمیمی نخواهد گرفت.

از سویی دیگر اگر چه اعتصاب چند روزه که از قبل پیش بینی شده بود بازیگران اقتصادی فرانسه را چندان نگران نمی کند اما بسیاری در مورد ادامه اعتصاب با مسدود شدن جاده ها و کمبود سوخت که بر فعالیت آنها در زمان جشن های سال نو تاثیر می گذارد، نگران هستند.

بنابر اعلام ائتلاف تجارت که نماینده 26 هزار مغازه و 200 هزار حقوق بگیر در بخش تجهیزات فردی است در نخستین روز اعتصاب در فرانسه در روز پنجشنبه در اعتراض به اصلاحات نظام بازنشستگی میزان فعالیت ها به طور متوسط 30 درصد کاهش یافت.

این ائتلاف در مورد اثرات ادامه این جنبش برای بخش تجارت هشدار داد به ویژه آنکه به دلیل یک سال تداوم جنبش معترض به سیاست های اقتصادی دولت فرانسه آنها با خطر رو به رو بودند.

الن گریست، رییس اتحادیه مشاغل محلی در گفتگو با شبکه رادیویی ار تی ال گفت دومین ضربه در سال 2019 برای این کسب و کارها می تواند مرگبار باشد.

ماه دسامبر برای کسب و کارها زمان حیاتی است و 10 تا 20 درصد فروش سالانه آنها یا حتی بیشتر از این میزان مربوط به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه در مورد خصوصی سازی فرودگاههای پاریس تصمیمی نخواهد گرفت

فرانسه در مورد خصوصی سازی فرودگاههای پاریس تصمیمی نخواهد گرفت