مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 13:162019-12-08حوادث

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در 7 شهر مازندران


ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در شهرهای آمل،نور، بابل، کیاسر، میاندرود، نکا و بهشهر شکارچیان غیرمجاز را به همراه 18 قبضه سلاح شکاری و لاشه سه قطعه پرنده دستگیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، در آمل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر طی چند روز گذشته و با سه ماموریت جداگانه در منطقه دابودشت 9 شکارچی غیرمجاز و سه صیاد متخلف دام هوایی را به همراه 9 قبضه سلاح شکاری و لاشه دو قطعه خوتکا و یک قطعه باکلان دستگیر و در ادامه ماموریت ها 24 رشته دام هوایی راجمع آوری و سه باب کومه شکارچیان را تخریب کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست نور نیز حین گشت زنی درحوزه استحفاظی از یک متخلف شروع به شکار یک قبضه سلاح شکای و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

در بابل نیز ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر حین گشت زنی در منطقه جنگلی سنگ ریزه بابلکنار دو شکارچی غیرمجاز را به همراه دو قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر صبح امروز یک متخلف شروع به شکار را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

در نکا نیز ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی طی دو روز و در دو ماموریت سه شکارچی غیرمجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در 7 شهر مازندران

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در 7 شهر مازندران