مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 13:102019-12-08سياسي

معرفی دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان


رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: حرکت در مسیر امر به معروف می تواند از قانون شکنی ها، بی حرمتی ها، ناهنجاری های اجتماعی و فساد و تبعیض جلوگیری کند.

- مرکز خلیج فارس؛ آیت الله کاظم صدیقی در مراسم تکریم و معارفه دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در بندرعباس افزود: در گام دوم انقلاب که بشارت بقای این انقلاب است باید گام های جدیدی در راستای اجرای این امر در کشور برداشته شود و مردم نیز همراهی کنند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس هم با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از وظایف اصلی حکومت اسلامی است گفت: در گام دوم انقلاب مهمترین مساله ای که باید به آن توجه شود امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: سازمان ها، نهاد ها و ارگان ها برنامه های خود را با همفکری و مشارکت بیشتر با ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیش ببرند.

سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان هم در این مراسم گفت: در شرایط کنونی جامعه امر به معروف و نهی از منکر می تواند به تقویت انسجام ملی، وحدت و همدلی بیشتر مردم کمک کند و راه گشای بسیاری از مشکلات باشد.

در پایان این مراسم حجت الاسلام حسن کریمی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان معرفی و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان

معرفی دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان