مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 13:102019-12-08پزشكي

استناد به مقاله گروه طب اورژانس بیمارستان امام حسین(ع)در کتاب مرجع تینتینالی 2020


مقاله اعضای هیئت علمی گروه طب اورژانس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین(ع) با عنوان استفاده از Tetanus quick Stick در کتاب تینتینالی 2020 مورد استناد قرار گرفت.

- استناد به مقاله گروه طب اورژانس بیمارستان امام حسین(ع)در کتاب مرجع تینتینالی 2020 مقاله اعضای هیئت علمی گروه طب اورژانس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین(ع) با عنوان استفاده از Tetanus quick Stick در کتاب تینتینالی 2020 مورد استناد قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا حاتم آبادی، استاد گروه طب اورژانس در این خصوص گفت: مقاله استفاده از Tetanus quick Stick توسط اعضای هیئت علمی گروه طب اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) نوشته شده و در مجله معتبرAmerican Journal of EmergencyMedicine به چاپ رسیده است.

به گفته وی تاکنون 20 بار در پایگاه اسکوپوس به این مقاله استناد شده و همچنین در آخرین ورژن کتاب تینتینالی 2020 نیز مورد استناد قرار گرفته است، کتاب مذکور کتاب مرجع جهانی برای امتحانات دانشنامه تخصصی طب اورژانس است.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، حاتم آبادی خاطرنشان کرد: با استفاده از Tetanus quick Stick می توان میزان آنتی بادی موجود در بدن بیمارانی که با زخم به اورژانس مراجعه کرده اند را در مقابل کزاز مشخص کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استناد به مقاله گروه طب اورژانس بیمارستان امام حسین(ع)در کتاب مرجع تینتینالی 2020

استناد به مقاله گروه طب اورژانس بیمارستان امام حسین(ع)در کتاب مرجع تینتینالی 2020