مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 12:362019-12-08اقتصادي

گرانفروشی آرایشگاه زنانه درهمدان/ تشکیل144 فقره پرونده


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه 70 میلیون ریالی آرایشگاه گرانفروش در همدان خبر داد.

- علیرضا حسن پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آرایشگاه زنانه در همدان نقره داغ شد اظهار کرد: یک واحد آرایشگری به علت گرانفروش توسط تعزیرات حکومتی همدان 70 میلیون ریال جریمه شد.

وی با اشاره به اینکه تمام واحدهای صنفی از جمله آرایشگاه ها ملزم به رعایت قوانین صنفی هستند ورهیچ عذری در این خصوص پذیرفته نیست گفت:  با گزارش ی که ارسال شد متوجه شدیم یک واحد آرایشگاه زنانه در همدان با دریافت وجه اضافه از مشتری مرتکب گرانفروشی در ارائه خدمات شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: پرونده این فرد در هیات بدوی اداره کل تعزیرات حکومتی تشکیل و پس از اجرای تشریفات قانونی واحد صنفی به پرداخت مبلغ 70 میلیون ریال جزای نقدی درحق دولت محکوم شد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 144 فقره پرونده در خصوص آرایشگاه های زنانه در سطح استان تشکیل و متهمان به بیش از یک میلیارد ریال جریمه شده اند.

وی بیان کرد: مردم هرگونه تخلف آرایشگاه ها از حیث گرانفروشی ،تقلب و عدم رعایت مقررات بهداشتی و به کارگیری لوازم آرایشی غیرمجاز را از طریق تلفن 32523442 اداره کل، تلفن گویای 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t135.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانفروشی آرایشگاه زنانه درهمدان/ تشکیل144 فقره پرونده

گرانفروشی آرایشگاه زنانه درهمدان/ تشکیل144 فقره پرونده