مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 12:262019-12-08سياسي

ضرورت ولایت پذیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی


نماینده مجلس باید ارزشی بوده و با خط ولایت زاویه نداشته باشد.

- ، مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی امروز در دیدار طلاب شرکت کننده در همایش طلیعه حضور مدارس علمیه خواهران مازندران در مهدیه مشهد، با اشاره به انتخابات پیش رو خاطر نشان کرد: طلاب به عنوان عناصر فعال در جامعه باید در دل خانواده ها رفته و سعی کنند مردم را با ملاک های یک نماینده انقلابی و ولایی آشنا کنند تا افرادی وارد مجلس شوند که ارزشی بوده و با خط ولایت زاویه نداشته باشند.

آیت الله سید احمد علم الهدی یکی از مشکلات حوزه علمیه خواهران را کپی برداری برنامه ها از حوزه علمیه برادران دانست و گفت: این در حالی است که از نظر فعالیت های فرهنگی و تبلیغی وضعیت خواهران متفاوت است.

وی یکسان بودن نظام آموزشی حوزه های علمیه برادران و خواهران برای ارتقاء ظرفیت علمی خواهران طلبه را اقدامی پسندیده دانست و افزود: بانوان باید تلاش کنند تا بستر اجتماعی انجام وظیفه خود را با آقایان اشتباه نگیرند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: با توجه به این که برای بانوان بستر و زمینه نفوذ در خانواده ها مهیا است؛ به همین دلیل خواهران طلبه می توانند با ایجاد سلسله ارتباطات عاطفی، ارزش های راستین انقلابی و اسلامی را در خانواده ها نهادینه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ولایت پذیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی

ضرورت ولایت پذیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی