مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 11:552019-12-08اقتصادي

اختصاص 660 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های بیابان زدایی


در بند (ﻫ) تبصره یک قانون بودجه، 660 میلیارد تومان اعتبار برای رفع کانون های بحرانی گرد و غبار و تپه های شنی، در اختیار این سازمان قرار گرفته است.

- سرپرست سازمان جنگل ها گفت: در بند (ﻫ) تبصره یک قانون بودجه، 660 میلیارد تومان اعتبار برای رفع کانون های بحرانی گرد و غبار و تپه های شنی، در اختیار این سازمان قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، خسرو شهبازی با اشاره به اینکه کشور ما در کمربند خشک دنیا قرار دارد، اظهار داشت: حدود 61 درصد از وسعت کشور ما را از نظر اقلیمی مناطق خشک و فراخشک تشکیل می دهد که در معرض بیابانی شدن هستند.

وی افزود: 32.

5 میلیون هکتار از اراضی دچار پدیده های بیابان شده و از تپه های ماسه ای، دَغ (زمین بدون گیاه) و کویر تشکیل شده است.

شهبازی تأکید کرد: اگر مدیریت بحران انجام نشود، در بقیه مناطق کشور هم امکان تشکیل بیابان وجود دارد؛ به همین دلیل باید اقدامات لازم برای بیابان زدایی به صورت کشوری انجام شود.

سرپرست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، در رابطه با اعتبار تخصیص یافته به سازمان جنگل ها برای بیابان زدایی اذعان داشت: با تصویب دولت و مجلس شورای اسلامی و موافقت مقام معظم رهبری، مبلغ 100 میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی برای مقابله با پدیده گرد و غبار در اختیار سازمان محیط ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 660 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های بیابان زدایی

اختصاص 660 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های بیابان زدایی