مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 11:502019-12-08بين الملل

سه اولویت اصلی نتانیاهو: ایران، ایران و ایران!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نخست وزیر با اشاره به اینکه محور تمام گفتگو های اخیرش با ترامپ، پوتین و پمپئو ایران بوده، تاکید کرد که به تلاش برای اعمال تحریم های بیشتر علیه کشورمان ادامه می دهد.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه محور تمام گفتگو های اخیرش با ترامپ، پوتین و پمپئو ایران بوده، تاکید کرد که به تلاش برای اعمال تحریم های بیشتر علیه کشورمان ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، نخست وزیر با اشاره به اینکه محور تمام گفتگو های اخیرش با ترامپ، پوتین و پمپئو ایران بوده، تاکید کرد که به تلاش برای اعمال تحریم های بیشتر علیه کشورمان ادامه می دهد.

به نقل از ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ما برای اعمال تحریم علیه ایران، اعمال فشار علیه ایران، مقابله با ایران و مقابله فعالانه و نظامی علیه اقدامات این کشور برای استقرار در مرز ما، در حال تلاش بی وقفه هستیم.

وی در ادامه گفت: ما در واقع یک تلاش جهانی علیه ایران را به پیش می بریم و آخرین گفتگوهایم با ترامپ و پوتین و نیز پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در این هفته بخشی از این تلاش است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: سه اولویت من در هر گفت وگویی این است: ایران، ایران و ایران.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه اولویت اصلی نتانیاهو: ایران، ایران و ایران!

سه اولویت اصلی نتانیاهو: ایران، ایران و ایران!