مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 10:562019-12-08اقتصادي

عزم فعالان حوزه پیمانکاری صنعتی برای حضور در بازارهای جهانی


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: نظام مبادلات پیمانکاری فرعی، یکی از راهکارهای مهم برای حمایت از واحدهای صنعتی خرد، کوچک و متوسط است و عزم تولیدکنندگان در این حوزه و حضور در بازارهای جهانی جدی است تا از این طریق حجم صادرات خود را افزایش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی، مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از دفتر نظام مبادلات پیمانکاری فرعی ایران در خراسان رضوی، اظهار داشت: پروژه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی ایران ISPX از دو سال پیش و با هدف توسعه بازار شرکت های پیمانکاری صنعتی به خصوص توسعه بازارهای صادراتی به عنوان استراتژی اصلی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران معرفی شد، در واقع ISPX یک حلقه مفقوده در اتصال شرکت های پیمانکاری صنعتی به بازار جهانی محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: ISPX یک عامل ثمربخش جهت اتصال پیمانکاران لایه های پایین تر به لایه های بالاتر در شبکه پیمانکاری صنعتی است.

وی تصریح کرد: نقش نظام ISPX در شهرک ها و نواحی صنعتی ملموس بوده و به خوبی واحدهای صنعتی و تولیدی را با پیمانکاران پیوند داده و نیز کمکی در راستای توانمندسازی هر چه بیشتر واحدها صورت پذیرفته است و در حال حاضر با فعالیت های صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم فعالان حوزه پیمانکاری صنعتی برای حضور در بازارهای جهانی

عزم فعالان حوزه پیمانکاری صنعتی برای حضور در بازارهای جهانی