مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 10:102019-12-08بين الملل

آغاز مبارزه با موج جدید ریزش ملخ صحرایی در هرمزگان


رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: عملیات ردیابی و مبارزه با ملخ های صحرایی به صورت مستمر در استان هرمزگان و استان های همجوار در حال انجام است.

-  علی باقرزاده همایی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: براساس هشدار دبیر کمیسیون مبارزه با ملخ صحرایی فائو مبنی بر احتمال مهاجرت مجدد ملخ صحرایی از مناطق تولید مثل تابستانه در مرز بین کشورهای هند و پاکستان به سوی نوار ساحلی دریای عمان خصوصا جنوب استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان، این ملخ ها در حال حرکت بوده و مقصد آنها شبه جزیره عربستان است.

علی باقرزاده افزود: احتمال ریزش درصدی از این دسته های ملخ در استان های جنوبی وجود داشته که اقدامات لازم جهت ردیابی و مبارزه انجام خواهد شد.

وی در ادامه خواستار همیاری سایر دستگاه های دولتی و بهره برداران شد و ادامه داد: پیگیری لازم جهت تخصیص اعتبار جهت ردیابی و مبارزه با ملخ در حال انجام است.

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: طبق دستورالعمل سازمان حفظ نباتات کشور، عملیات ردیابی و مبارزه با ملخ های صحرایی به صورت مستمر در استان هرمزگان و استان های همجوار در حال انجام است.

وی با اشاره به برگزاری 4 جلسه ستاد عالی گیاه پزشکی استان هرمزگان و ستاد بحران به ریاست فرماندار در تمامی شهرستان ها با محوریت ملخ صحرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مبارزه با موج جدید ریزش ملخ صحرایی در هرمزگان

آغاز مبارزه با موج جدید ریزش ملخ صحرایی در هرمزگان