مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 09:462019-12-08دانش

انتقال کامپیوتر از دانشگاه فامنین به اسدآباد امانتی است


رییس دانشگاه پیام نور استان همدان گفت: انتقال سیستم های کامپیوتراز فامنین به اسدآباد به صورت امانتی است و پس از پایان امتحانات به این مرکز بازگردانده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، طی روزهای اخیر تجهیزاتی از دانشگاه پیام نور واحد فامنین به واحد اسدآباد انتقال یافته است که علت آن را از رییس دانشگاه پیام نور جویا شدیم.

رییس دانشگاه پیام نور استان همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: آزمون های دانشگاه پیام نور واحد فامنین به صورت کاغذی و در اسدآباد به صورت الکترونیکی است، بنابراین واحد اسدآباد تجهیزاتی همچون کامپیوتر را نیاز داشت که از فامنین به این مرکز انتقال یافت.

صفی الله صفایی بیان کرد: انتقال سیستم از فامنین به اسدآباد به صورت امانتی است و پس از پایان امتحانات به این مرکز بازگردانده خواهد شد چون تجهیزات به نام فامنین است.

وی به تعداد کامپیتورهای انتقال یافته از این مرکز اشاره کرد و گفت: در یک مرحله 10 دستگاه و در مرحله دیگر 20 دستگاه کامپیوتر از مرکز فامنین انتقال یافته اما امانتی است و برمی گردد.

رییس دانشگاه پیام نور استان همدان در خصوص انتقال ماشین آلات کشاورزی از واحد فامنین نیز گفت: با توجه به اینکه رشته کشاورزی در فامنین دیگر ارائه نمی شود، بنابراین تراکتور مرکز فامنین به مرکزی که این رشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال کامپیوتر از دانشگاه فامنین به اسدآباد امانتی است

انتقال کامپیوتر از دانشگاه فامنین به اسدآباد امانتی است