مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 09:362019-12-08اقتصادي

ملکشاهی: دو نرخی شدن بنزین بستر فساد است


رییس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه زمینه سازی اجتماعی لازم برای اجرای طرح افزایش قیمت بنزین نشده است، گفت: یکی از نقدهای دیگر به طرح افزایش قیمت بنزین دو نرخی بودن آن است که این دو نرخی شدن مهم ترین بستر ایجاد فساد خواهد بود.

- الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین گفت: در بحث اجرای طرح افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین شاهد ناهماهنگی هایی بودیم و اولین ناهماهنگی این طرح این بود که دولت بسترهای لازم را در حوزه اجتماعی فراهم نکرد.

وی افزود: دولت باید پیش از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین ابعاد مختلف طرح را برای مردم و نخبگان تشریح می کرد تا بسترهای لازم برای اجرای طرح ایجاد می شد اما این کار انجام نشد و حتی نمایندگان مجلس هم به صورت کامل در جریان قرار نداشتند.

رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عدم اطلاع رسانی قبلی و تشریح ابعاد مختلف طرح سهمیه بندی بنزین باعث شد تا در جریان اغتشاشات خسارات زیادی به اموال عمومی و دولتی وارد شود که هزینه های زیادی به کشور تحمیل شد.

ملکشاهی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از نقدهای وارده به اجرای طرح سهمیه بندی بنزین دو نرخی بودن بنزین است که همین دو نرخی بودن مهم ترین عامل و بستر ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملکشاهی: دو نرخی شدن بنزین بستر فساد است

ملکشاهی: دو نرخی شدن بنزین بستر فساد است