مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 08:262019-12-08سياسي

استیضاح 3 وزیر در دستور کار مجلس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره موضوع استیضاح وزرا در مجلس اظهار داشت: - عباسی گفت: هم اکنون استیضاح سه وزیر کشور، نفت و آموزش و پرورش در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، اسدالله عباسی سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره موضوع استیضاح وزرا در مجلس اظهار داشت: هم اکنون استیضاح سه وزیر کشور، نفت و آموزش و پرورش در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد و ظرف امروز و فردا سه وزیر یاد شده با حضور در کمیسیون های مربوطه به دغدغه های نمایندگان پاسخ خواهند گفت.

وی با اظهار امیدواری نسبت به حل و فصل مسئله استیضاح پس از استماع توضیحات وزرا گفت: با توجه به شرایط ویژه کشور و همچنین اولویت بررسی لایجه بودجه در صحن مجلس شورای اسلامی امیدواریم تا نمایندگان از توضیحات وزرا در جلسات کمیسیون های تخصصی رضایت داشته و مسئله استیضاح به صحن مجلس نرسد.

عباسی درباره لایحه بودجه سال 99 که امروز توسط رییس جمهور به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد نیز اظهار داشت: پس از بررسی متن لایحه توسط نمایندگان و تقدیم پیشنهاد های مورد نظر آنان به کمیسیون تلفیق و بررسی آن ها در این کمیسیون، در نهایت لایحه بودجه در تاریخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیضاح 3 وزیر در دستور کار مجلس

استیضاح 3 وزیر در دستور کار مجلس