مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 08:062019-12-08اقتصادي

اجرای عملیات بیولوژیک مراتع کردستان 84 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است


رییس اداره مرتع و امور بیابان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان، گفت: اجرای عملیات بیولوژیک مراتع استان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و طرح بوم سازگان زاگرس اجرا و به طور متوسط 84 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- رییس اداره مرتع و امور بیابان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان: اجرای عملیات بیولوژیک مراتع کردستان 84 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است ایسنا/کردستان رییس اداره مرتع و امور بیابان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان، گفت: اجرای عملیات بیولوژیک مراتع استان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و طرح بوم سازگان زاگرس اجرا و به طور متوسط 84 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بختیار مرادی امروز(17آذر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سطح مصوب برای اجرای این عملیات سه هزار و 746 هکتار است که تاکنون در سه هزار و 147 هکتار این طرح اجرایی شده است.

وی افزود: سطح مصوب عملیات های بیولوژیک آبخیزداری در این استان به ترتیب شامل بذرپاشی یک هزار و 618 هکتار با پیشرفت فیزیکی 100 درصد، کپه کاری یک هزار و 539 هکتار با پیشرفت فیزیکی 69 درصد و بذرکاری 589 هکتار با پیشرفت فیزیکی 79 درصد است.

رییس اداره مرتع و امور بیابان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان، بیان کرد: عملیات بیولوژیک آبخیزداری در این استان شامل کپه کاری، بذرکاری و بذرپاشی، قرق مراتع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات بیولوژیک مراتع کردستان 84 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

اجرای عملیات بیولوژیک مراتع کردستان 84 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است