مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 08:002019-12-08اقتصادي

تخفیف 50 درصدی برای متقاضیان ساخت مسکن در بافت فرسوده ازندریان


عضو شورای اسلامی شهر ازندریان از ارائه تسهیلات مسکن به متقاضیان خبر داد و گفت: تخریب بافت های فرسوده و بازسازی آنها یکی از اولویت مهم دولت در سال های اخیر  به شمار می رود.

- ایسنا/همدان عضو شورای اسلامی شهر ازندریان از ارائه تسهیلات مسکن به متقاضیان خبر داد و گفت: تخریب بافت های فرسوده و بازسازی آنها یکی از اولویت مهم دولت در سال های اخیر  به شمار می رود.

احسان غفاری در گفت و گو با ایسنا، افزود: مقاوم سازی منازل مسکونی در شهرها و روستاها موجب کاهش خسارتی های جانی و مالی در صورت وقوع هرگونه بلایای طبیعی از قبیل سیل، زلزله و.

می شود.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان ساخت مسکن در بافت های فرسوده با شرایطی تسهیلات مسکن را ارائه می دهد، خاطرنشان کرد: اهالی شهر ازندریان می توانند از این تسهیلات مسکن برخوردار شوند.

غفاری با بیان اینکه در حال حاضر این تسهیلات به مبلغ 40 میلیون تومان با سود 5 پنح درصد و بازپرداخت 12 ساله به متقاضیان پرداخت می شود، اظهار کرد: با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ازندریان و رایزنی با بنیاد مسکن ملایر، این تسهیلات مسکن به همه متقاضیان پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه شورا و شهرداری برای متقاضیان ساخت مسکن در بافت فرسوده پروانه ساختمانی را با 50 درصد تخفیف صادر می کند، به خل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 50 درصدی برای متقاضیان ساخت مسکن در بافت فرسوده ازندریان

تخفیف 50 درصدی برای متقاضیان ساخت مسکن در بافت فرسوده ازندریان