مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 08:002019-12-08اقتصادي

80 میلیارد ریال تسهیلات صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: در 8 ماهه سال جاری 80 میلیارد ریال تسهیلات صنایع دستی در این استان پرداخت شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: در 8 ماهه سال جاری 80 میلیارد ریال تسهیلات صنایع دستی در این استان پرداخت شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، مهرداد جوادی با اعلام این خبر به رسانه های استان، اظهار کرد: این میزان تسهیلات از محل اعتبارات توسعه روستایی، عشایری و مشاغل خانگی به 660 هنرمند و صنعت گر صنایع دستی واجد شرایط استان در قالب 632 طرح پرداخت شده است.

وی افزود: تسهیلات صنایع دستی چهارمحال و بختیاری از طریق بانک های توسعه تعاون، کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.

جوادی تصریح کرد: روند پرداخت تسهیلات به برخی طرح های دیگر صنایع دستی به ارزش 130 میلیارد ریال برای اصلاح و رفع اشکال به متقاضیان بازگشت داده شد.

وی بیان کرد: پرونده های مربوط به این طرح ها پس از رفع اشکال و تکمیل از سوی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری برای پرداخت تسهیلات به بانک های عامل ارسال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 میلیارد ریال تسهیلات صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

80 میلیارد ریال تسهیلات صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد