مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 05:552019-12-08اجتماعي

طرح پویش همگانی«تامین جهیزیه برای معلولین» در زنجان اجرا می شود


مدیرکل بهزیستی استان زنجان، از برگزاری طرح پویش همگانی«تامین جهیزیه برای معلولین و جوانان بی سرپرست» خبر داد و گفت: این طرح برای 650 زوج تحت پوشش بهزیستی استان زنجان اجرا می شود.

- زنجان-مدیرکل بهزیستی استان زنجان، از برگزاری طرح پویش همگانی تامین جهیزیه برای معلولین و جوانان بی سرپرست خبر داد و گفت: این طرح برای 650 زوج تحت پوشش بهزیستی استان زنجان اجرا می شود.

محمد محمدی قیداری در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری طرح پویش همگانی تامین جهیزیه برای معلولین و جوانان بی سرپرست خبر دادو گفت: این طرح برای 650 زوج تحت پوشش بهزیستی استان زنجان برگزار می شود.

وی به اهداف برگزاری این طرح اشاره کرد و یاد آورشد: هدف از برگزاری این طرح تسهیل امر ازدواج جوانان معلول و بی سرپرست و تحکیم بنیان خانواده ایرانی است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان، گفت: این طرح با شعار حلقه وصل باشیم برای معلولین جوان و بی سرپرست برگزار می شود.

محمدی قیداری از وجود بیش از20 هزار معلول ثبت شده در سامانه بهزیستی استان زنجان خبر داد و گفت: این تعداد معلول خدمات لازم را در بخش های مختلف درمانی و آموزشی و غیره دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد از فعالیت های بهزیستی استان زنجان برون سپاری شده است، اظهار کرد: دو درصد از جمعیت استان زنجان تحت پوشش سازمان بهزیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پویش همگانی«تامین جهیزیه برای معلولین» در زنجان اجرا می شود

طرح پویش همگانی«تامین جهیزیه برای معلولین» در زنجان اجرا می شود